خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح



هیس! این یه رازه

راز زندگی

 

  



نظرات شما عزیزان:

babk
ساعت16:00---30 شهريور 1392
ابجی خیلی خوشحال شدم به وبم سر زدی و الان مطالبت ودیدم ک در مورد قانون راز وکاعنات درون نوشته بودی

من 5 ساله که بهش ایمان اوردم وتو زندگیم ازش استفاده میکنم وبراتون بگم جالبه که سه موقعیت ایده ال زندگیم وبا همین تصوراتم به دست واوردم که خودمم باورم نمیشد فقط خواستم بهتون بگم خواستن توانستن فقط باید خودت بخواید خودتون وباور داشته باشید
پاسخ:سلام داداشی ! مرسی که سر زدی ممنون واسه کامت خوبت بازم سر بزن شاید ممطالب مفیدی برات داشته باشیم اگه خاطره ای داری بنویس تا بذاریم تو وب


babak
ساعت13:24---25 شهريور 1392
سلامی به گرمای جنوب وسبزی درختان شمال
درود بر بروبچ ایرونی
ابجی وب خبلی کلاسیک ونازی داری خوشحال میشم یه سر به وبم بزنی
خنده تو زندگیت فراموش نشه


محسن
ساعت11:45---26 مرداد 1392
زندگی باغی است که با عشق باقیست...مشغول دل باش نه دل مشغول ....بیشتر غصه هاذی ما از قصه های خیالی ماست......پس بدان اگر فرهاد باشی همه چیز شیرین است....
پاسخ:مرسی گذاشتم تو وبلاگ :)


غریبه
ساعت0:21---30 تير 1392
سلام با افتخار لینک شدید

محسن
ساعت19:16---27 تير 1392
زندگی چون بادکنکی در دستان کودکی است که همیشه ترس از ترکیدنش لذت داشتنش را از بین میبرد.......
پاسخ:ممنون خیلی جالب بود اونو تو وبلاگ میذارم ه همه ببینن


رزیتا
ساعت13:46---17 تير 1392
سلام دوست من خوبی؟ چرا دیگه به من سر نمیزنی؟همش یک طرفه باید باشه دوستیمون؟ منتظرت هستم بیا بهم سر بزن

رزیتا
ساعت13:41---17 تير 1392
سلام خوب هستی؟وبلاگت را در لیست وبلاگهای بروز شده دیدم من می خوام باهات تبادل لینک کنم اگه شما موافقی بیا بهم خبر بده تا من بازم بهت سر بزنم


محسن
ساعت17:20---15 تير 1392
سلام ... با افتخار لینک شدی ...

محسن
ساعت17:03---15 تير 1392
سلام....با افتخار لینک شدی...بهم سر بزن

دختر مشرقی
ساعت13:46---8 تير 1392
سلام .لینک شدید دوست عزیز

parnaz
ساعت6:55---8 تير 1392
سلام خانوم گل...
ممنونم که به وبلاگمون سرزدی...
اومدم که رسم ادب رو به جا بیارم...
وبلاگت خیلی خوش آب و رنگه...
آدم رو جذب میکنه...
امیدوارم بازم شما رو ببینم...
موفق باشین


اخمو
ساعت14:58---2 تير 1392
نظررررررررررررر...اينم واسه اين ني ني پاسخ:مرسی گلم =)

anita
ساعت11:21---30 خرداد 1392
سلام ممنون با افتخار لینک شدی منو هم با اسم وبم بلینک بازم منتظرتم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ چهار شنبه 29 خرداد 1398 ساعت 21:8 بـ ه قـلمـ مت


طراح : صـ♥ـدفــ