خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح



هیس! این یه رازه

راز زندگی

منبع: کامنت  مری خانم.  

بچه ها من به یه نتیجه ای رسیدم تو کتاب فلورانسم نوشته و حتی تو کتابای مذهبی خودمونم نوشته تا وقتی که به خواسته تون نرسیدید به هیچ احدی نگید خدای من خودم این قضیه رو چند بار تجریه کردم.واقعا با حسادتشون باعث میشن که ما به خواستمون نرسیم من درمورد چندتا مورد که دیگه داشتم به هدفم میرسیدم به دیگران گفتم اصلان باورتون نمیشه یهو همه چی بهم خورد و من به خواسته هام نرسیدم خواسته های که تو یه قدمیم بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: دلیل براورده نشدن ارزو, مری, علت, دلیل و علت, چرا ارزو براورده نمیشود,
+ شنبه 29 تير 1392 ساعت 16:46 بـ ه قـلمـ پت


طراح : صـ♥ـدفــ